Już 27 listopada rozpocznie się @socialiga – internetowa zabawa dla kibiców PGE Ekstraligi. Przedstawiciele marketingu klubów najlepszej żużlowej ligi świata są gotowi do zabawy i liczą na duże wsparcie swoich kibiców w mediach społecznościowych.
– Piątkowa inauguracja @socialigi zapowiada się bardzo emocjonująco, z pewnością dla kibiców będzie to kolejna świetna propozycja na spędzanie wolnego czasu. Kibice FOGO Unii Leszno zawsze chętnie uczestniczą w takich żużlowych zabawach, o czym mogą świadczyć chociażby wyniki debiutanckiego sezonu Eliga Manager, w którym zwyciężył kibic z Leszna. Mogę zagwarantować, że fani Byków z pewnością wykażą się pełną mobilizacją i w pierwszej kolejce @socialigi w której zmierzymy się z ekipą z Wrocławia, rywalizacja będzie na pewno zażarta i niewiele będzie się różniła od tej, którą obserwujemy na żużlowych torach PGE Ekstraligi. Walczymy o zwycięstwo i ostateczny triumf w całej zabawie, tak jak na mistrzów Polski przystało. Serdecznie zapraszam wszystkich kibiców do udziału w grze @socialiga. Żużlowa adrenalina ponownie wskoczy na najwyższy poziom! – powiedział Rafał Dobrowolski z marketingu FOGO Unii Leszno.
Mobilizacja przed nową zabawą PGE Ekstraligi jest również w obozie brązowego medalisty – BETARD Sparty Wrocław. – Dobrze zaplanowana zabawa, która aktywizuje w sposób pozytywny kibiców, to ciekawy pomysł, szczególnie w takim okresie, gdy nie możemy pasjonować się rozgrywkami ligowymi. Myślę, że kibice BETARD Sparty Wrocław włączą się w nią bardzo szybko. Zresztą już nie raz udowadniali, że taka forma rywalizacji – poprzez media społecznościowe, czy dedykowane aplikacje mobile – im pasuje. Spartańscy fani byli w ścisłej czołówce zabawy zaproponowanej w minionym sezonie przez PGE Ekstraligę „Komu kibicujesz?”, a zatem i teraz możemy się spodziewać, że mocno zaznaczymy swoją aktywność w tej nowej propozycji – zaznaczył Adrian Skubis, Doradca Zarządu ds. Komunikacji wrocławskiego klubu.
Na wsparcie fanów w @socialiga może liczyć także RM SOLAR Falubaz Zielona Góra. – Nasi kibice słyną z tego, że potrafią aktywnie wspierać drużynę nie tylko z poziomu trybun, ale również w wirtualnej rzeczywistości. Najlepszym na to dowodem jest fakt, że klubowe profile RM SOLAR Falubazu w mediach społecznościowych wygrywają wszelkie plebiscyty wśród wszystkich żużlowych drużyn. Liczymy zatem, że popularność zielonogórskiej drużyny przełoży się na wyniki w rozgrywkach @socialigi. Taka zabawa to ciekawy sposób na aktywizowanie żużlowych kibiców w zimowej przerwie. Z ciekawością będziemy obserwować efekty poszczególnych pojedynków – wyjaśnił Michał Kociński z zielonogórskiego zespołu.
Pierwszą okazję do zaprezentowania się kibicom po powrocie do najlepszej żużlowej ligi świata będzie mieć eWinner Apator Toruń. Jakub Michalski z marketingu klubu jest zdania, że mimo, iż to jest tylko wirtualna rywalizacja, to dobry wynik będzie zadowalać tak samo, jak ten na torze. – Za nami trudny okres, który, dzięki całemu środowisku żużlowemu, udało się zdać może nie na szóstkę, ale z pewnością na mocną piątkę. Przed nami jednak nowe wyzwania. Awans do najwyższej klasy rozgrywkowej zobowiązuje, a tu już nie ma miejsca na jakiekolwiek błędy. Rozpoczynamy zabawę z @socialigą, w której chcemy zwyciężać – bo taka jest właśnie natura sportowca. Głęboko wierzymy, że kibice Aniołów po raz kolejny wzniosą się wysoko i nasza drużyna sprawi niejedną niespodziankę. Nie przez przypadek jesteśmy jak #ŻużlowaRodzina – powiedział przedstawiciel beniaminka PGE Ekstraligi.
MRGARDEN GKM Grudziądz także liczy na zaangażowanie fanów w @socialiga. – Dołączamy się do nowej zabawy PGE Ekstraligi. Jesienno-zimowe wieczory są dość wymagające dla kibica, stęsknionego za czarnym sportem i niemogącego doczekać się pierwszych marcowych treningów. @socialiga da namiastkę tego, co czekać nas będzie już od kwietnia. Poprzednie zabawy pokazały, że na grudziądzkich kibiców można liczyć. W Meczu Tytanów przed sezonem 2020 nasz duet Billy Hamill – Robert Kempiński dotarł do finału. Jesteśmy pewni, że i tym razem żółto-niebiescy fani nie zawiodą i będą brać aktywny udział – zakończył Rafał Kozłowski, specjalista ds. marketingu klubu.