Drodzy Kibice,
Rozgrywki PGE Ekstraligi w sezonie 2020 na ten moment będą odbywać się bez udziału publiczności. Inaugurację sezonu zaplanowano na 12 czerwca i mamy nadzieję, że tego dnia pierwsza taśma pójdzie do góry! W związku z tym, że mecze najlepszej żużlowej ligi świata odbywać się będą przy pustych trybunach, chcemy zaproponować Wam kilka rozwiązań, z których mamy nadzieję skorzystacie.
Jako Klub rekomendujemy i prosimy o wybór opcji rezygnacji ze środków finansowych za zakup karnetu na sezon 2020 i przekazanie go jako wsparcie dla Klubu. Spośród osób, które zdecydują się na tę propozycję przygotowaliśmy specjalne spotkanie dla wybranych w drodze losowania 50 osób na zamknięty trening FOGO Unii Leszno po zniesieniu stosownych obostrzeń i sankcji. Każdy posiadacz karnetu może liczyć również na darmowy program zawodów w wersji online przed meczami ligowymi w Lesznie. Oczywiście decyzję co do wyboru proponowanej przez nas opcji pozostawiamy naszym Kibicom, którzy mamy nadzieję zrozumieją trudną sytuację, która nas spotkała w związku z pandemią koronawirusa i okażą solidarność z Unią Leszno.
W przyszłym tygodniu przedstawimy kolejne propozycje i rozwiązania pod kątem wsparcia Klubu przy okazji meczów ligowych na stadionie im. Alfreda Smoczyka w Lesznie. Mamy nadzieję, że Kibice będą z nami przez cały sezon! Jedziemy dla Was i walczymy dla Was! Pokażmy jedność i siłę Unii Leszno!
Pragniemy również złożyć ogromne podziękowania dla wszystkich Kibiców, którzy wspierają zbiórkę zorganizowaną przez Stowarzyszenie Sympatyków Klubu Unia Leszno. Wielkie dzięki!
Czeka nas trudny rok pod względem sportowym, organizacyjnym i finansowym. Liczymy na Wasze wsparcie, które w tym momencie może okazać się nieocenione!
Ze sportowym pozdrowieniem
Zarząd Unia Leszno Sportowa S.A.
PROCEDURA ZWROTU KARNETU INTERNETOWEGO
(zwrot środków):
1. Po zalogowaniu należy kliknąć w swój login i wybrać zakładkę LISTA TRANSAKCJI
2. Następnie należy wybierać transakcję z karnetem, który podlega zwrotowi
3. W kolejnym kroku wybieramy karnet (lub karnety) ze swojej transakcji, do których wnioskuje się o zwrot. Zwrot należy zrobić osobno dla każdego karnetu
4. Następnie pojawia się okno z potwierdzeniem i formą zwrotu w które klikamy
Po potwierdzeniu wniosku o zwrot transakcji pojawia się status „oczekująca na potwierdzenie”. Po zaakceptowaniu przez administratora, zwrot będzie realizowany. Ustawowy termin zwrotu to 180 dni od złożenia oświadczenia.